مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 فروردین 1401 ساعت 23:422022-04-01اقتصادي

خدمات رسانی فعالان گردشگری در کردستان ستودنی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: نحوه خدمات رسانی شایسته و همه جانبه بخش خصوصی و فعالان گردشگری به مسافران و گردشگران در ایام نوروز ستودنی است.

- یعقوب گویلیان باحضور در جمع فعالان گردشگری استان در خانه کرد سنندج، اظهار کرد: پس از دو سال رکود صنعت گردشگری به دلیل شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه در ایام تعطیلات امسال شاهد حجم عظیمی از گردشگر نوروزی به استان بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تا 10 فروردین ماه سال جاری، 55 هزار و 601 گردشگر داخلی و خارجی از اماکن تاریخی و فرهنگی و همچنین یک میلیون و 308 هزار و 931نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید داشته اند.

وی با بیان اینکه همراهی قابل قبولی از سوی بخش خصوصی و فعالان گردشگری با دبیرخانه ستاد استان شاهد هستیم، عنوان کرد: نکته ای که امسال شاهد بودم، هماهنگی و هم افزایی مطلوب بین فعالان این حوزه در استان بود که منجر به رضایت گردشگران از حضور و بازدید از رویدادهای فرهنگی و مفرح در استان شد.

گویلیان یادآور شد: حضور راهنمایان در محل بناهای تاریخی و موزه ها این امکان را به گردشگران و مسافران نوروزی داد که اطلاعات بیشتری در خصوص آثار تاریخی و دیگر اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری استان کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی فعالان گردشگری در کردستان ستودنی است

خدمات رسانی فعالان گردشگری در کردستان ستودنی است