مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 01:272022-04-01سياسي

مرحوم شفیعی هیچ گاه از مدار اخلاق خارج نشد


عضو شورای نهاد رهبری دانشگاه های کشور گفت: مرحوم حاج آقا سید محسن شفیعی هیچ گاه از مدار اخلاق خارج نشد و به معنی واقعی الگو بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شب گذشته در مراسمی به مناسبت گرامیداشت عالم فقید حجت الاسلام سید محسن شفیعی در اهواز اظهار کرد: حجت الاسلام سید محسن شفیعی در قله اخلاق بودند و یاد و نام او باید در استان خوزستان ماندگار و پرچمی برای همه باشد.

وی افزود: من در جلسات متعدد نهاد رهبری دانشگاه ها، ایشان را بارها دیده بودم، شخصیت حاج آقا شفیعی بی نظیر بود و به راحتی این چنین شخصیت های دست یافتنی نیستند؛ قطعا یکی از بهترین های نهاد رهبری در دانشگاه های کشور بود، این عالم برجسته حتی در کوران مسائل سیاسی و اجتماعی در دهه 80 که برخی سعی داشتند بین دانشجویان و ولی فقیه فاصله بیندازند، در دانشگاه ها خوش درخشیدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آیه فاستقم کما اُمرت در سوره هود عنوان کرد: این یکی از سنگین ترین آیه هایی بود که بر قلب پیامبر نازل شد و به تعبیری پیامبر را با وجود شرح صدری که داشتند، پیر کردند.

می توان گفت حجت الاسلام شفیعی در دوران ما مصداق این آیه بود که در مسیر ولایت استقامت کردند و با آنکه قدرت و نفوذ داشتند هیچ گاه طغیان نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحوم شفیعی هیچ گاه از مدار اخلاق خارج نشد

مرحوم شفیعی هیچ گاه از مدار اخلاق خارج نشد