مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 02:072022-04-01سياسي

سفرهای نافرجام 2 خواننده ایرانی برای کنسرت در خارج از کشور


طی 10 روز گذشته دو خواننده ایرانی برای برگزاری کنسرت خود در خارج از کشور با مشکلاتی حاشیه ساز دست و پنجه نرم کردند و در نهایت نیز موفق به برگزاری کنسرت در خارج از کشور نشدند.

- طی 10 روز گذشته دو خواننده ایرانی برای برگزاری کنسرت خود در خارج از کشور با مشکلاتی حاشیه ساز دست و پنجه نرم کردند و در نهایت نیز موفق به برگزاری کنسرت در خارج از کشور نشدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه پنجشنبه ـ 11 فروردین ماه ـ اخبار متعددی در رسانه های متفاوت مبنی بر ممانعت کشور آمریکا از ورود علیرضا قربانی، خواننده سرشناس ایرانی به این کشور برای حضور در کنسرت نوروزی منتشر شد.

بنا بر آنچه برخی از رسانه ها همچون لس آنجلس تایمز و یا رسانه های داخلی گزارش دادند، قرار بود یک رویداد نوروزی توسط بنیاد فرهنگ در همکاری با ارکستر Pacific Symphony، با حضور هنرمندان ایرانی با صدای علیرضا قربانی برگزار شود.

در این اخبار ذکر شده بود که قربانی اقامت کانادا را دارد (!) و جمعه 25 مارس از تورنتو عازم آمریکا بوده است ولی پس از یک بازجویی چهارساعته موفق به حضور در آمریکا نشده است.

همچنین در برخی از این گزارش ها آورده شده بود که این خواننده حتی بر روی صندلی خود در هواپیما نیز نشسته بوده که ماموران پلیس وارد هواپیما شده و او را از هواپیما خارج کرده اند و طی یک بازجویی چهارساعته دربار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای نافرجام 2 خواننده ایرانی برای کنسرت در خارج از کشور

سفرهای نافرجام 2 خواننده ایرانی برای کنسرت در خارج از کشور