مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 07:172022-04-02اجتماعي

امروز بیشتر هوای این میزبان سخاوتمند را داشته باشیم


امروز روز طبیعت است و باید بیش از هر زمان دیگری مراقبش باشیم و سخاوتمندانه در حفاظتش بکوشیم، چون از سخاوتش بهره ها گرفته ایم.

- غلامرضا ابدالی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما برای ادامه حیات به منابع اصلی مانند آب،هوا و خاک داریم و همین منابع کره زمین را به یک مکان زیبا و قابل سکونت تبدیل کرده اند و اگر این سه پارامتر نبود زندگی هم بر روی کره زمین مقدور نبود و شیشه عمر بشریت به این ها وابسته است.

وی با بیان اینکه توصیه های محیط زیستی زیادی وجود دارد که بیشتر از هر زمان دیگری باید در روز طبیعت به آنها توجه داشت چراکه محیط زیست غنی و طبیعت زیبای استان ایلام مایه مباهات ماست و باید در حفظ آن بکوشیم، گفت: از شکستن شاخه درختان خودداری شود و از حضور در زیستگاه های حیات وحش خودداری نموده، در صورت برخورد با حیات وحش به آنها آسیب نرسانیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با تاکید بر اینکه باید از ریختن زباله ها در طبیعت و اماکن عمومی خودداری شود و حتی الامکان در مناطق جنگلی، آتش روشن نشود ، گفت: ماهیان تزیینی و سبزه های سفره هفت سین را در رودخانه ها و اماکن عمومی رها نکنیم.

ابدالی ادامه داد: در صورت حضور در مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست از شکار و صید و بهره برداری از رستنی ها خودداری نماییم و مردم طبیعت دوسن در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز بیشتر هوای این میزبان سخاوتمند را داشته باشیم

امروز بیشتر هوای این میزبان سخاوتمند را داشته باشیم