مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-02سياسي

سمنان آبی شد/ مراجعه 120 بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان ها


طبق رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، شهرستان سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت، اما همچنان شهرستان های سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی هستند.

- سمنان- طبق رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، شهرستان سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت، اما همچنان شهرستان های سرخه و آرادان در وضعیت نارنجی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو عادی انگاری شرایط نخواهد بود.

در این رنگ بندی همچنین غرب استان درگیر کرونا است و گرمسار و آرادان در وضعیت نارنجی یا همان هشدار جدی قرار دارند و دیگر شهرستان های شاهرود مانند مهدی شهر، شاهرود، دامغان و میامی در شرایط زرد کرونایی یا همان هشدار قرار گرفته است که نشان می دهد هنوز با شرایط عادی و تثبیت شده کرونا در استان فاصله زیادی داریم.

طبق اعلام دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان در 24 ساعت منتهی به شامگاه جمعه 120 نفر با علائم مشکوک به کرونا به بیمارستان های استان مراجعه کردند و 13 بیمار هم به دلیل وخامت وضعیت در بخش آب سی یو بیمارستان های استان سمنان بستری هستند.

در این بازه زمانی 34 مورد قطعی مثبت کرونایی نیز در استان سمنان به ثبت رسید و پنج بیمار هم بستری شدند که نسبت به روز قبل افزایش را نشان می دهد همچنین 29 نفر هم برای طی کردن دوره درمان به صورت سرپایی مداوا و راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان آبی شد/ مراجعه 120 بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان ها

سمنان آبی شد/ مراجعه 120 بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان ها