مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-02فرهنگي

روحانی ای که حاضر شد به «خانه ما» بیاید/ عذرخواهی بابت پخش بی نظم


تهیه کننده مستند مسابقه «خانه ما» درباره پخش غیرمنظم این مجموعه از شبکه سه بیان کرد که یک عذرخواهی به مخاطبان بدهکار است.

- تهیه کننده مستند مسابقه خانه ما درباره پخش غیرمنظم این مجموعه از شبکه سه بیان کرد که یک عذرخواهی به مخاطبان بدهکار است.

احمد شفیعی تهیه کننده مستند مسابقه خانه ما به کارگردانی مشترک امین کفاش زاده و مهدی جبین شناس که در تعطیلات نوروز روی آنتن شبکه سه سیما می رود، درباره این مسابقه به خبرنگار مهر بیان کرد: از آنجایی که این مسابقه مخاطب خود را پیدا کرده است و از صفحه مجازی مسابقه می توان اشتیاق طرفداران آن را برای پخش تماشا کرد، تصمیم به ساخت فصل جدید آن گرفتیم اما به دلیل شرایط کرونایی کشور و کمی مسایل دیگر فصل یازدهم با کمی تاخیر تولید و به پخش رسید.

هرچند که ساخت این مسابقه در مرداد ماه، کمی روند تولید را برای گروه سخت تر کرده بود اما خوشبختانه توانستیم مسابقه را برای نوروز آماده کنیم.

این تهیه کننده درباره حضور یک روحانی در فصل جدید خانه ما بیان کرد: افراد زیادی هستند که این کار را یک ریسک قلمداد می کنند اما از نگاه من و عوامل سازنده مسابقه، این انتخاب برای مخاطب جالب هم می تواند باشد چراکه هیچ زمان دیگری شاهد حضور دوربین یک مسابقه در خانه یک روحانی نبوده ایم و بزرگ ترین چالش ما نیز همین بود که خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی ای که حاضر شد به «خانه ما» بیاید/ عذرخواهی بابت پخش بی نظم

روحانی ای که حاضر شد به «خانه ما» بیاید/ عذرخواهی بابت پخش بی نظم