مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-02اجتماعي

تهدید شیوع کرونا و تصمیم عجیب دولت برای مدارس


گویی مدیران محترم تجربه ی بازگشایی دانشگاه ها و حضوری شدن کلاس های درس دانشگاه ها را فراموش کرده اند که ظرف چند روز آمار ابتلا به کرونا چطور سیر صعودی یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدهادی جعفرپور، وکیل دادگستری و دانش آموخته ی آموزش و سنجش در خبرآنلاین نوشت: از تصمیمات عجیب و غریب دولت مردمی کم ندیده بودیم که دستور حضوری شدن کلاس های مدارس هم شده، قوزبالاقوز؛ وزارت آموزش و پرورش در اقدامی شاز و خاص طی بخشنامه ای حکم به حضوری شدن کلاس های درس دانش آموزان داده در موجه جلوه دادن این اقدام عجیب به آیین نامه اجرایی مدارس استناد، بچه های مردم را به اخراج از مدرسه و غیبت غیر موجه تهدید می کند؛ گویی مدیران وزارت مذکور فراموش کرده اند، ماده 69 همان آیین نامه به صراحت مدیران مدارس را به تعطیلی آموزشگاه در مواقع بروز بیماری های خطرناک و احتمال شیوع بیماری ملزم کرده است با این وصف مدیران بالادستی وزارت آموزش و پرورش باید به این سوال پاسخ دهند که آیا از خطرات احتمالی شیوع مجدد ویروس کرونا در قالب های دلتا، اُمیکرون و.

اطلاع ندارند؟ آیا از تجربه ی غیرقابل پیش بینی بودن شیوه ی شیوع و انتقال ویروس کرونا نباید عبرت گرفت؟ آیا مدیران ِدولتی که سخنگویش در توجیه رونق اقتصاد در کشور به حجم سفرهای نوروزی اشاره می کند، تعداد سفرهای نوروزی را ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید شیوع کرونا و تصمیم عجیب دولت برای مدارس

تهدید شیوع کرونا و تصمیم عجیب دولت برای مدارس