مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-02حوادث

آمادگی کامل آتش نشانان شیراز برای خدمات رسانی در روز طبیعت


آمادگی و استقرار آتش نشانان با هدف تأمین ایمنی شهروندان، در روز 13 فروردین ماه (روز طبیعت) در مبادی ورودی و خروجی شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی قانع اعلام کرد: با هدف تأمین ایمنی شهروندان در مبادی ورودی و خروجی شهر، نقاط پر تردد و به ویژه پارک کوهستانی دراک واحد های اطفایی، امداد و نجات و تیم های کوهستان مستقر بوده و همچنین تیم های سیار موتور سوار نیز به منظور دسترسی سریعتر در حال گشت زنی هستند.

قانع در ادامه افزود: استقرار این دستگاه ها با هدف تأمین ایمنی شهروندان، در روز طبیعت بوده و تا پایان این روز ادامه دارد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز همچنین تاکید کرد: علاوه بر این استقرارها، پرسنل 23 ایستگاه عملیاتی، فرماندهی و ستادی این سازمان نیز در تمامی ایستگاه های آتش نشانی شهر شیراز در روز طبیعت در آماده باش کامل برای امدادرسانی احتمالی شهروندان قرار دارند.

محمد هادی قانع در خاتمه خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان درخواست می شود که در صورت بروز هر گونه حادثه یا موارد مشابه با حفظ خونسردی خود با شماره 125 تماس بگیرند و در این روز از محیط زیست خود محافظت کنند.

انتهای پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل آتش نشانان شیراز برای خدمات رسانی در روز طبیعت

آمادگی کامل آتش نشانان شیراز برای خدمات رسانی در روز طبیعت