مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-02سياسي

بسیاری از طرح های نیمه تمام و معطل مانده تعیین تکلیف شده و تکمیل می شود


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود که با سفر رییس جمهور به دشت ورامین 2000 میلیارد تومان طرح اجرا شود که از این میزان، - ایسنا/تهران نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود که با سفر رییس جمهور به دشت ورامین 2000 میلیارد تومان طرح اجرا شود که از این میزان، 400 میلیارد ریال به توسعه و تکمیل حمل و نقل ریلی اختصاص می یابد.

حسین نوش آبادی صبح شنبه 13 فروردین ماه در دیدار با آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اظهار کرد: امروز در کشور شاهد همدلی و همراهی تمامی مسوولان برای خدمت رسانی به مردم هستیم و قطعا این همدلی، مسیر را برای توسعه و پیشرفت کشور هموار می کند.

وی ادامه داد: امروز کشور با سختی ها و مشکلات فراوانی در حوزه اقتصادی، معیشت مردم و مسائل فرهنگی همراه است و قطعا با همبستگی موجود بین تمام ارکان جامعه بسیاری از این مشکلات در سال و قرن جدید قابل رفع است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به دشت ورامین گفت: با سفر رییس جمهور به شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک بخش مهمی از مطالبات مردم و اولویت های پیشرفت و توسعه منطقه پاسخ داده می شود که یکی از مهمترین آن، توسعه حمل و نقل ریلی در منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از طرح های نیمه تمام و معطل مانده تعیین تکلیف شده و تکمیل می شود

بسیاری از طرح های نیمه تمام و معطل مانده تعیین تکلیف شده و تکمیل می شود