مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-02سياسي

آیا ایلان ماسک، رییس جمهور آینده آمریکاست؟


قطعا او اکنون از قدرتمندترین مردان در ایالات متحده محسوب می شود، قدرتی که تا پیش از این تصورش هم شاید غیرممکن به نظر می رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمدرضا اسلامی تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در کانال تلگرامی خود نوشت: در میان اخبار چند روز اخیر، خبری که در متن مسایل جنگ پوتین و اوکراین قدری کمرنگ شد، خبر افتتاح خط تولید خودرو تسلا در کشور آلمان بود.

ویدئوی رقص ایلان ماسک پس از افتتاح خط تولید در برلین در برخی از شبکه های اجتماعی دنیا همرسان شد.

با توجه به اهمیت این خبر ضروری است که به این موارد تامل شود: 1- برخی معتقدند که ایلان ماسک ورژن و نسخه تحت ویندوز ترامپ محسوب می شود (اگر که فرض کنیم ترامپ ورژن تحت داس بوده است!).

در این مقایسه، چنین گفته می شود که ذهنِ ترامپ یک ذهن نسبتا ساده و آشنا به مسیرِ دلالی (معامله گری) بوده، ولی ذهن ایلان ماسک آشنا به مفاهیم تکنولوژی و دانشِ پیشرفته است.

ترامپ فرزند یک بساز-بفروش بود و بعد از برخورداری از ثروتِ پدری، هرگز منشاء کارآفرینیِ گسترده و یا احداث صنایع پیشرفته نشد ، ولی ایلان ماسک، بدون ثروت پدری، منشا شکل گیری پیشرفته ترین صنایع و کارآفرینی گسترده شده است.

اینکه آیا روزی ایلان ماسک وارد عرصه سیاست خواهد شد یا خیر؟ را کسی نمی تواند امروز با قطعیت پیش بینی کند، ولی در اینکه او اکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ایلان ماسک، رییس جمهور آینده آمریکاست؟

آیا ایلان ماسک، رییس جمهور آینده آمریکاست؟