مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-02ورزشي

کشتی گیر ناشنوای ارومیه ای و عنوان دار نایب قهرمانی جهان در اردوی تیم ملی


رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: آزادکار ارزنده ارومیه ای و عنوان دار نایب قهرمانی جهان به ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان کشور اعزامی به المپیک برزیل دعوت شد.

- عبدالسلام معروفی رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: علی شکیبازاده یکی از ملی پوشان شایسته ارومیه ای است که سالهالست در میادین جهانی و کشوری برای ایران اسلامی و استان افتخارآفرینی می کند.

وی با اشاره به رقابت های سنگین انتخابی تیم ملی کشتی گیران ناشنوا و کم شنوا و برگزاری چندین اردو  افزود: شکیبازاده پس از گذراندن 5 مرحله حضور در اردوهای سنگین و طاقت فرسای تیم ملی با قرار گرفتن در بین نفرات منتخب به عضویت نهایی درآمد و این بار نیز برای ششمین بار متوالی در اردوی آمادگی حاضر خواهد بود.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان استان با ابرازی امیدواری از کسب مدال المپیک ناشنوایان توسط علی شکیبا خواستار حمایت هرچه  بیشتر مسوولان کشوری و استانی از ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا شد و گفت: شکیبازاده در با وجود کسب چندین مدال جهانی و کشوری  آنطور که باید و شاید مورد حمایت مسئولان قرار نگرفته و انتظار می رود علاوه بر تشویق های ورزشی، شاهد استخدام و شغل دار شدن این ورزشکار جهانی و ملی پوش در یکی از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر ناشنوای ارومیه ای و عنوان دار نایب قهرمانی جهان در اردوی تیم ملی

کشتی گیر ناشنوای ارومیه ای و عنوان دار نایب قهرمانی جهان در اردوی تیم ملی