مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 11:372022-04-02فرهنگي

ویل اسمیت از «اسکار» استعفا داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، در حالی که ویل اسمیت به دلیل حمله به کریس راک در مراسم اهدای جوایز اسکار 2022 با احتمال اخراج یا تعلیق از آکادمی روبه رو شده، - ویل اسمیت پس از حمله به کریس راک در مراسم اهدای جوایز اسکار، از آکادمی اسکار استعفا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، در حالی که ویل اسمیت به دلیل حمله به کریس راک در مراسم اهدای جوایز اسکار 2022 با احتمال اخراج یا تعلیق از آکادمی روبه رو شده، پیش از صدور هر حکمی، از آکادمی استعفا کرد.

این استعفا در حالی انجام شده که این بازیگر هم زمان با گرفتن اولین اسکار بازیگری، با شدیدترین بحران زندگی حرفه ای خود روبه رو شده و اسکار را نیز به دلیل انتخاب نوع درست برخورد با این حرکت خشن، در موقعیت سختی قرار داده است.

اسمیت در متن استعفایش رفتار خود در مراسم اسکار را تکان دهنده، دردناک و غیرقابل توجیه خوانده و گفته است که هر نوع انتخاب تنبیهی آکادمی را می پذیرد.

این بازیگر در بیانیه اش گفته است: افرادی که از این کار من آسیب دیدند زیاد هستند، یک فهرست طولانی است از کریس و خانواده اش گرفته تا دوستان و عزیزان و نیز همه مخاطبان جهانی برنامه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویل اسمیت از «اسکار» استعفا داد

ویل اسمیت از «اسکار» استعفا داد