مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-02حوادث

کشف بیش از 97 کیلو حشیش در شیراز


ماموران انتظامی شهرستان شیراز در بازرسی از یک خودرو وانت، 97 کیلو و 100 گرم حشیش کشف کردند.

- ، سردار یوسف ملک زاده در اظهار داشت: مأموران کلانتری آزادگان شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو وانت مشکوک و دستور ایست دادند.

وی با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده که عرصه را بر خود تنگ می دید، با رها کردن خودرو و با توجه به تاریکی هوا متواری شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، 97 کیلو و 100 گرم حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه تلاش ها برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد، گفت: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

نوجوانی که در دام سایت های کلاهبرداری قرار گرفت فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کلاهبرداری از یک نوجوان خبر داد که با اقدام سریع پلیس فتا پول از دست رفته وی عودت و به حسابش واریز شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان ادامه داد: نوجوانی 18 ساله به پلیس فتا شهرستان کازرون مراجعه و اظهار داشت با مشاهده تبلیغات فریبنده در شبکه های اجتماعی بنا بر سرمایه گذاری با سود زیاد و تضمینی، خودرویی که پدرم برایم خریده بود را فروخته و معادل یک میلیارد و 100 میلیون ریال در سایت اعلام شده سرمایه گذاری کردم که پس از مدتی هیچگونه سودی که از سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 97 کیلو حشیش در شیراز

کشف بیش از 97 کیلو حشیش در شیراز