مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 14:572022-04-02اجتماعي

تردد روان خودروها در جاده های استان سمنان/ ترافیک در محور مشهد-تهران سنگین است


همزمان با ظهر شنبه، سیزدهم فروردین و با اوج گیری پیک بازگشت مسافران تعطیلات نوروزی، ترافیک در راه های مواصلاتی اصلی استان سمنان سنگین گزارش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با آخرین روز از تعطیلات نوروزی و مقارن با ظهر روز سیزدهم فروردین ماه، ترافیک در تمام راه های مواصلاتی اصلی استان سمنان به خصوص کریدور شرق به غرب در مسیر مشهد به تهران سنگین گزارش شده است.

بیشترین حجم معطلی رانندگان در ورودی و خروجی شهرها است که ازدحام بیشتری در این مکان ها وجود دارد.

به دلیل قرارگیری در روز طبیعت، راه های فرعی استان سمنان هم از ترافیک پرحجم بی نصیب نمانده است و محورهای کوهستانی مانند دامغان به سمت ساری، شاهرود- توسکستان و شاهرود- ابر، شاهرود میامی، دامغان به سمنان، سمنان به شهمیرزاد و مهدی شهر و همچنین گرمسار به سمت فیروزکوه از ترافیک پرحجم اما روان برخوردار شده است.

پیش بینی می شود افزایش حجم ترافیکی در ساعات آتی را نیز شاهد باشیم تا جایی که در حوالی بعد از ظهر ترافیک سنگین بر جاده های استان سمنان حاکم شود.

متأسفانه بازهم مانند سال های بسیاری مسافران نوروزی توصیه پلیس راه مبنی بر عدم واگذاری بازگشت از مسافرت نوروزی با لحظات آخر را عملی نکردند در نتیجه ترافیک سنگینی در محورهای مواصلاتی استان سمنان برقرار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روان خودروها در جاده های استان سمنان/ ترافیک در محور مشهد-تهران سنگین است

تردد روان خودروها در جاده های استان سمنان/ ترافیک در محور مشهد-تهران سنگین است