مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-02ورزشي

چگونه در ماه رمضان ورزش کنیم؟


مربی بدنساز اسبق استقلال اهواز فولاد خوزستان و نفت گفت:بسیاری از ورزشکاران حرفه ای نمی دانند که آیا در ماه رمضان می شود به صورت توام روزه داری و ورزش کنند یا خیر و در انتخاب زمان تمرینات خود در این ماه دچار مشکل می شوند؛ - امید سیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص کیفیت ورزش کردن در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: بسیاری از ورزشکاران حرفه ای نمی دانند که آیا در ماه رمضان می شود به صورت توام روزه داری و ورزش کنند یا خیر و در انتخاب زمان تمرینات خود در این ماه دچار مشکل می شوند؛ اما در پاسخ باید گفت ورزش کردن و روزه داری در ماه رمضان کاملا امکان پذیر است.

  وی افزود: در ایام عادی بهترین زمان برای ورزش بعدازظهرها است که دمای بدن در سطح بالا و ایده آلی برای ورزش کردن قرار دارد که طبیعتا این زمان در ماه رمضان و برای ورزشکاران روزه دار اندکی متفاوت است.

بهترین زمان تمرین در ماه رمضان سیدی افزود: ورزشکاران حرفه ای زمانی باید ورزش کنند که پروتیین و اسیدآمینه پلاسمای خون ورزشکار در سطح بالایی باشد که این همان مشکلی است که در ماه رمضان ورزشکاران با آن مواجه می شوند.

اما برای این افراد ما سه زمان را بر اساس تحقیقات و مطالعات برای ورزش کردن در ماه رمضان در نظر می گیریم که یکی بعد از سحر، یکی قبل از افطار و یکی سه ساعت پس از افطار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در ماه رمضان ورزش کنیم؟

چگونه در ماه رمضان ورزش کنیم؟