مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-02سياسي

نماینده نطنز: مسئولان سریع تر نیازهای حوزه صنعت گردشگری را رفع کنند


نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت های مرتبط با صنعت گردشگری شد و از مسئولان خواست تا نیازهای این حوزه را سریع تر رفع کنند.

- نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت از بخش گردشگری و ایجاد زیرساخت های مرتبط با صنعت گردشگری شد و از مسئولان خواست تا نیازهای این حوزه را سریع تر رفع کنند.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با ایسنا، در تشریح وضعیت سفرهای نوروزی 1401 به استان اصفهان، اظهار کرد: استان اصفهان با توجه به ویژگی هایی که هم خود شهر اصفهان و هم برخی شهرهای دیگر آن دارد قابلیت زیادی برای جذب گردشگر دارد که بر اساس آماری که چندی پیش مدیر کل میراث فرهنگی استان ارائه کردند، حدود 6 میلیون نفر در ایام تعطیلات نوروز 1401 به این استان تردد داشته اند.

وی افزود: در شهرستان ها نیز به همین گونه بوده است و از جمله در حوزه انتخابیه ام نطنز به دلیل جاذبه گردشگری که در ابیانه وجود دارد و جاذبه زیارتی امامزاده آقا علی عباس (ع) شهر بادرود از دو روز قبل از عید تاکنون، روزانه تعداد بسیاری از مردم مراجعه کردند که با استفاده از همکاری همه ادارات، ارگان ها، نهادها، حسینیه ها، مدارس و اماکن اقامتی و خانه های بومگردی از مسافرین پذیرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده نطنز: مسئولان سریع تر نیازهای حوزه صنعت گردشگری را رفع کنند

نماینده نطنز: مسئولان سریع تر نیازهای حوزه صنعت گردشگری را رفع کنند