مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-02اقتصادي

آمادگی 262 میدان و بازار میوه و تره بار برای ارائه خدمات در ماه رمضان


همزمان با 13 فروردین (روز طبیعت)، محوطه 270 هکتاری و فضای سبز مجموعه میدان مرکزی میوه و تره بار تهران، از اولین ساعات بامداد امروز میزبان شهروندان بود.

- همزمان با 13 فروردین (روز طبیعت)، محوطه 270 هکتاری و فضای سبز مجموعه میدان مرکزی میوه و تره بار تهران، از اولین ساعات بامداد امروز میزبان شهروندان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به برنامه ریزی های قبلی، میدان مرکزی میوه و تره بار تهران برای میزبانی از شهروندانی که این محل را برای گذراندن اوقات خود در روز طبیعت انتخاب کرده اند، آماده شده بود.

با توجه به پیش بینی های به عمل آمده، نیروهای خدمات شهری و فضای سبز این مجموعه، نسبت به آماده سازی، پاک سازی و رفت و روب این محل در طول روز و نظافت مرتب و تخلیه مکرر مخازن زباله میدان مرکزی در روز طبیعت، اقدام می کنند.

گفتنی است نیروهای خدماتی میدان مرکزی، ضمن خوش آمد به خانواده های حاضر در این محل، نسبت به توزیع نایلکس برای قرار دادن زباله ها اقدام کردند.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، با اعلام اینکه مردم نباید دغدغه ای در تهیه ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود داشته باشند، گفت: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان یکی از مهم ترین اولویت های این سازمان است و 262 میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 262 میدان و بازار میوه و تره بار برای ارائه خدمات در ماه رمضان

آمادگی 262 میدان و بازار میوه و تره بار برای ارائه خدمات در ماه رمضان