مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-02سياسي

بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت ماه رمضان


شورای هیئات مذهبی مازندران با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد و اماکن مذهبی و احیای مناسبت های ماه الهی شد.

- ، در بیانیه شورای هیئات مذهبی استان مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان آمده است: بار دیگر لطف خدا شامل حال ما شده و عنایت کرده تا یک بار دیگر ماه رمضان را با همه برکاتش تجربه کنیم، خدای بزرگ را شاکریم که این فرصت را در اختیار همه عاشقانش گذاشته تادر این ماه حقیقت وجودی خودشان که همان علت خلقت است را آشکار کند.

مردم خدا جو و شهیدپرور دیار علویان امسال به لطف خدا بهار طبیعت و بهار قرآن فرصتی را برای همه ما فراهم کرده تا بعد دو سال نا خوشایند که ویروس منحوس .

امسال می توانیم و باید در کلیه مساجد روستایی و شهری شکوه و عظمت گردهمایی مردم در شب های ماه رمضان را در مساجد احیا کنیم و بتوانیم خالصانه و عاشقانه از خداوند ظهور مولایمان و سربلندی و پیروزی انقلاب و نظام اسلامی را بخواهیم.

در ادامه تصریح شده است: مردم خداجوی، عزتمند و عزیز استان بیایید این فرصت را غنیمت شمرده و زمینه حضور حداکثری جوانان عزیز را در مساجد فراهم کنیم و برای دیگر اقشار جامعه که چشمشان به این شب های پرخیر برکت و همت بلند شماست تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت ماه رمضان

بیانیه شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت ماه رمضان