مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-02حوادث

رییس پلیس راه یزد:جاده تفت-ده بالا از ساعت 18تا 24 یک طرفه است


رییس پلیس راه یزد با بیان این که 40 تیم نظارتی محسوس و نامحسوس تردد خوردها در محورهای ییلاقی استان را کنترل می کنند، گفت: جاده تفت به روستای ده بالا از ساعت 18 تا 24 امروز یک طرفه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، هر ساله در سیزده فروردین ماه مصادف با آخرین روز از تعطیلات نوروزی بسیاری از شهروندان یزدی که سیزده خود را به در کردند، در ساعاتی پایانی روز از مناطق ییلاقی استان به سمت شهرهای محل سکونت خود روانه شده و متأسفانه به دلیل رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی برای برخی هم حوادث ناگوار رخ می دهد، به همین منظور پلیس راه فرماندهی انتظامی استان یزد سعی کرده با تدابیری منسجم حوادث این روز را کاهش دهد.

سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی، رییس پلیس راه استان در این خصوص به خبرنگار فارس از یزد با بیان این که جاده تفت به سمت روستای ده بالا و بلعکس از جمله محورهای حادثه خیز در روز 13 فروردین ماه است، اظها کرد: این جاده در روز طبیعت جزو شلوغ ترین مسیرهای ترددی در استان است که طبق هماهنگی های انجام شده برای رفاه حال شهروندان و پیشگیری از حوادث ناگوار یک طرفه می شود.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در جاده های دو شهرستان مهریز و تفت به طرف مناطق ییلاقی استان باز و ترافیک در آنها روان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه یزد:جاده تفت-ده بالا از ساعت 18تا 24 یک طرفه است

رییس پلیس راه یزد:جاده تفت-ده بالا از ساعت 18تا 24 یک طرفه است