مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-02فرهنگي

حداد عادل: ابرکوه موزه واقعی و زنده از تاریخ و هویت ایران اسلامی است+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، غلامعلی حداد عادل ظهر امروز در سفر نوروزی خود به شهرستان ابرکوه پس از بازدید از جاذبه های گردشگری این شهر از جمله گنبد عالی، سرو کهن سال، مسجد بزرگ آقا، مجموعه تاریخی آقازاده و عمارت قجری، مسجد جامع و مقبره عزیزالدین نسفی، اظهار کرد: در کتاب ها مختلف چیزهایی در مورد ابرکوه خوانده و علاقه مند بودم که به ابرکوه سفر و در هوای آن تنفس کنم.

رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ایران افزود: تنفس در هوای ابرکوه را تنفس در فضای تاریخ ایران و این شهر را یک موزه بزرگ، زنده، واقعی از تاریخ و هویت ایران اسلامی می دانم.

سرو ابرکوه را نماد ایستادگی ایران در طول چند هزار سال در برابر طوفان ها و تندبادهای روزگار می دانم و خوشحالم که با مردم خونگرم و میهمان نواز ابرکوه روبه رو شدم.

حداد عادل تصریح کرد: شهر را بسیار زنده و پاکیزه دیدم و خدا را شاکرم که با وجود همه تحریم ها، فشارهای اقتصادی و مشکلاتی که دشمنان برای ایران و انقلاب اسلامی پدید آوردند، ابرکوه این چنین فعال، زنده و با نشاط است و من این نشاط، سر زندگی، پاکیزگی و زیبایی را در همه شهرهای استان یزد احساس کردم.

وی سفر به ابرکوه را آرزوی دیرینه خود عنوان کرد و ادامه داد: بسیار خوشحالم از اینکه توانستم به آرزوی دیرینه خودم جامه عمل بپوشانم و این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل: ابرکوه موزه واقعی و زنده از تاریخ و هویت ایران اسلامی است+ عکس

حداد عادل: ابرکوه موزه واقعی و زنده از تاریخ و هویت ایران اسلامی است+ عکس