مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-02بين الملل

برافراشته شدن پرچم اوکراین بر فراز چرنوبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: بدنبال عقب نشینی نیرو های روسیه، پرچم اوکراین بر فراز سایت هسته ای چرونوبیل برافراشته شد؛ - با خروج قوای روسیه، پرچم اوکراین بر فراز سایت چرنوبیل برافراشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: بدنبال عقب نشینی نیرو های روسیه، پرچم اوکراین بر فراز سایت هسته ای چرونوبیل برافراشته شد؛ بنابراین گزارش؛ انرژواتم (Energoatom) شرکت ملی تولید انرژی هسته ای اوکراین با صدور بیانیه ای دراین خصوص اعلام کرد: امروز، دوم آوریل (13 فروردین ماه 1401) مقارن ساعت 11:00 صبح به وقت محلی پرچم اوکراین بر فراز چرنوبیل برافراشته و سرود ملی اوکراین نواخته شد.

این بیانیه درادامه می افزاید: کلیه کارکنان سایت هسته ای چرنوبیل، که تحت شرایط دشوار و از زمان اشغال آن از 24 فوریه (5اسفند 1400) امنیت و امینی پرتو های رادیو اکتیو این سایت و محیط پیرامون آنرا تامین کردند، دراین مراسم حضور داشتند.

بیانیه انرژواتم اوکراین می افزاید: بدین وسیله تأیید می شود که اشغالگرانی که نیروگاه هسته ای چرنوبیل و سایر تأسیسات در منطقه ممنوعه را به تصرف خود در آورده بودند، در دو ستون به سمت مرز اوکراین با جمهوری بلاروس حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برافراشته شدن پرچم اوکراین بر فراز چرنوبیل

برافراشته شدن پرچم اوکراین بر فراز چرنوبیل