مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 19:272022-04-02اجتماعي

رعایت حق تقدم عبور هنگام خروج از پارک ها و بوستان ها امری ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این مطلب گفت: شهروندان و رانندگان تهرانی هنگام خروج از پارک ها بدلیل ازدحام در خروجی بوستان ها می بایست با در نظر گرفتن رعایت حق تقدم و .

- معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به نکاتی مهم و ضروری اشاره کرد که رانندگان در هنگام بازگشت از دامان و روز طبیعت می توانند از آن بهره جسته و حوادث و اتفاقات ترافیکی را به حداقل ممکن برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی ضمن بیان این مطلب گفت: شهروندان و رانندگان تهرانی هنگام خروج از پارک ها بدلیل ازدحام در خروجی بوستان ها می بایست با در نظر گرفتن رعایت حق تقدم و دانستن اینکه باید به نوبت و با حوصله از پارک ها خارج شوند از رانندگان خواست به این موضوع توجه داشته و رعایت حق تقدم عبور را هنگام رانندگی بیش از پیش رعایت نمایند.

وی گفت: پس از آنکه شهروندان یک روز را در دامان طبیعت و برای استراحت سپری کرده و فاصله ای را تا رسیدن به منزل در پیش دارند، لازم و ضروری است به قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی توجه بیشتری داشته و از سرعت و سبقت در معابر بویژه معابر بزرگراهی جدا پرهیز نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت حق تقدم عبور هنگام خروج از پارک ها و بوستان ها امری ضروری است

رعایت حق تقدم عبور هنگام خروج از پارک ها و بوستان ها امری ضروری است