مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 21:382022-04-02پزشكي

شناسایی 87 مورد مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: 87 مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روزگذشته در خراسان جنوبی شناسایی شد.

- غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: رعایت پروتکل های بهداشتی امری ضروری بوده تا دوباره شاهد شیوع گسترده این بیماری نباشیم.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته از مجموع 275 تست سریع و ملکولی انجام شده در استان  87 بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: از مجموع بیماران شناسایی شده جدید در 24 ساعت گذشته چهار مورد مربوط به بشرویه، 57 مورد بیرجند، 11 مورد زیرکوه، پنج مورد سرایان، شش مورد سربیشه، 15 مورد طبس، 9 مورد فردوس، 9 مورد قاین و پنج مورد مربوط به نهبندان بوده و در شهرستان های خوسف و درمیان بیمار جدیدی گزارش نشده است.

شریف زاده با بیان اینکه در حال حاضر 32 بیمار تنفسی در بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد 27 نفر کرونا مثبت بوده که 13 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند، یادآور شد: متأسفانه حال عمومی چهار بیمار نامساعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 87 مورد مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

شناسایی 87 مورد مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی