مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 21:572022-04-02اجتماعي

جزییات بازگشایی مدارس از زبان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان


مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فاصله گذاری اجتماعی مانند گذشته نیست و طبیعتاً محدودتر است، با این وجود ماسک زدن و رعایت بهداشت توسط تمامی دانش آموزان ضروری و اجباری خواهد بود.

- محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون وضعیت بازگشایی مدارس اظهار داشت: آموزش و پرورش به علت اهمیت بالا باید به صورت حضوری انجام شود که در دو سال گذشته وجود ویروس کرونا باعث شد تحصیل و تربیت تحت تاثیر قرار بگیرد و ما از این جهت افت شدیدی را در دانش آموزان شاهد باشیم.

وی افزود: با فروکش کردن شرایط کرونا و وضعیت متناسب شهرها در رنگ بندی کرونایی، بنا بر اعلام و دستور ستاد ملی مقابله با کرونا مدارس از 14 فروردین کار خود را به صورت حضوری و با ظرفیت کامل بدون هیچ گروه بندی آغاز می کنند؛ فردا 14 فروردین روز بازگشایی مدارس به صورت شرایط عادی کرونایی است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شهرستان های عمده استان که جمعیت کمی دارند پیش از این هم آموزش را به صورت حضوری ولی با گروه بندی و شرایط خاص انجام می دادند؛ در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، نجف آباد، شاهین شهر و.

مدارس در شرایط قرمز کرونایی به صورت کامل مجازی بود که با اعلام ستاد ملی کرونا مقرر شد تمهیدات لازم برای بازگشایی کامل مدارس در سراسر کشور و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بازگشایی مدارس از زبان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان

جزییات بازگشایی مدارس از زبان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان