مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 فروردین 1401 ساعت 22:272022-04-02حوادث

دستور پیگیری پرونده مالباختگان فرش باف چهارمحال و بختیاری


رییس کل دادگستری استان از بقیه مالباختگان خواست تا پایان ماه شکایت خود را اعلام کنند تا پرونده در اسرع وقت رسیدگی ویژه شود.

- رییس کل دادگستری استان از بقیه مالباختگان خواست تا پایان ماه شکایت خود را اعلام کنند تا پرونده در اسرع وقت رسیدگی ویژه شود.

رییس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در جمع مردم سورشجان از پیگیری ویژه پرونده کلاهبرداری گسترده شرکت فرش زرین ترنج در شهر سورشجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بهرامی گفت: تا کنون سه متهم این پرونده دستگیر و روانه زندان شدند.

وی افزود: حساب های بانکی و بخشی از اموال این شرکت شناسایی و توقیف شده است.

مدتی بود عده ای در شهر سورشجان اقدام به خرید فرش دست بافت مردم کرده و هیچگونه پرداختی تا کنون به آن ها نداشته و تمامی افراد آن مجموعه متواری شده اند.

بیش از 1800 مالباخته سورشجان در این پرونده شکایت کرده اند.

اهالی شهر سورشجان می گفتند: مسئولان این شرکت سه سال در سورشجان در حال فعالیت بوده و اقدام به خرید فرش های دست بافت ما کرده، ولی هیچگونه پولی به ما پرداخت نمی کرد.

برخی مردم مال باخته اظهار داشتند: تنها راه درآمد و امرار معاش زندگی ما از طریق همین فرش بافی بوده و در حال حاضر خبری از مسئولان شرکت فرش زرین ترنج نداریم، آن ها می گفتند ما فرش هایما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور پیگیری پرونده مالباختگان فرش باف چهارمحال و بختیاری

دستور پیگیری پرونده مالباختگان فرش باف چهارمحال و بختیاری