مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 05:272022-04-03دانش

دریافت 3 دز واکسن شرط پذیرش خوابگاه دانشگاه شهرکرد


معاون آموزشی دانشگاه دولتی شهرکرد گفت: دربافت 3 دُز واکسن شرط استفاده از خدمات خوابگاهی و دریافت 2 دُز واکسن شرایط استفاده از خدمات آموزشگاهی و کلاسی است.

- حمدالله مشتاقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص حضوری شدن کلاس های دانشگاهی گفت: کلاس های حضوری دانشجویان همزمان با سراسر کشور از فردا در دانشگاه دولتی شهرکرد نیز آغاز می شود و همه دستورالعمل ها و قوانین دانشگاه علوم پزشکی در کلاس ها، خوابگاه ها و آزمایشگاه های این دانشگاه نظارت و کنترل می شود.

معاون آموزشی دانشگاه دولتی شهرکرد افزود: دانشجویان برای ثبت نام، ورود به کلاس، استفاده از خوابگاه و دیگر خدمات آموزشی باید عکس کارت واکسن خود را همراه با دیگر مدارک دانشگاهی ارسال کنند و در صورتی که دانشجو 3 دُز واکسن را زده باشد می تواند از خدمات خوابگاهی استفاده کند و دریافت 2 دُز واکسن شرایط استفاده از خدمات آموزشگاهی و کلاسی است.

 مشتاقی با بیان اینکه در هر دانشکده معاونت دانشجویی و در هر خوابگاه مسئول خوابگاه نحوه چیدمان صندلی ها و دیگر پروتکل های لازم را کنترل می کنند، ادامه داد: در ابتدای شیوع ویروس کرونا و حضوری شدن کلاس ها دستورالعمل های دانشگاه علوم پزشکی استفاده از خوابگاه ها را با 30 درصد و در سال گذشته با50 درصد یعنی در هر کلاس 6 نفره، 4دانشجو اعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت 3 دز واکسن شرط پذیرش خوابگاه دانشگاه شهرکرد

دریافت 3 دز واکسن شرط پذیرش خوابگاه دانشگاه شهرکرد