مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-03اجتماعي

فعالیت حضوری مهدهای کودک و آموزشگاه های آزاد از امروز 14 فروردین


امروز در اکثر کشورهای دنیا مدارس باز هستند.

در اروپا به جز بوسنی و هرزگوین، در آفریقا به جز لیبی، در آسیا به جز ایران، هند، عربستان و بنگلادش و همچنین در آمریکا تقریبا اکثر مدارس باز هستند - امروز در اکثر کشورهای دنیا مدارس باز هستند.

در اروپا به جز بوسنی و هرزگوین، در آفریقا به جز لیبی، در آسیا به جز ایران، هند، عربستان و بنگلادش و همچنین در آمریکا تقریبا اکثر مدارس باز هستند رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که از 14 فروردین ماه، تمام حوزه های آموزشی اعم از مدارس، مهدکودک ها و پیش دبستانی ها، کلاس های تقویتی و آموزشگاه های زبان خارجی دایر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد محمودزاده در تماسی تلفنی با اخبار سراسری شبکه اول سیما، با بیان اینکه دوسال از زمان فراگیری کرونا گذشته و این بیماری نظام های آموزشی را با مشکل مواجه کرده است گفت: کرونا نابرابری های آموزشی و بحران های موجود به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی، فرهنگی و روحی و روانی را تشدید کرد و به رشد اجتماعی بچه ها آسیب زد.

وی افزود: امروز در اکثر کشورهای دنیا مدارس باز هستند.

در اروپا به جز بوسنی و هرزگوین، در آفریقا به جز لیبی، در آسیا به جز ایران، هند، عربستان و بنگلادش و همچنین در آمریکا تقریبا اکثر مدارس باز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حضوری مهدهای کودک و آموزشگاه های آزاد از امروز 14 فروردین

فعالیت حضوری مهدهای کودک و آموزشگاه های آزاد از امروز 14 فروردین