مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-03پزشكي

رازیانه، گیاهی برای لاغری به شرط استفاده صحیح


یکی از راه هایی که افراد برای لاغر شدن به سمت آن گرایش دارند استفاده از داروهای گیاهی لاغری است که در خیلی از موارد اگر به طور صحیح استفاده شود مفید خواهد بود.

- ایسنا/لرستان یک متخصص طب سنتی گفت: یکی از راه هایی که افراد برای لاغر شدن به سمت آن گرایش دارند استفاده از داروهای گیاهی لاغری است که در خیلی از موارد اگر به طور صحیح استفاده شود مفید خواهد بود.

یداله مرادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: گیاه رازیانه مورد استفاده یونانیان و روم باستان بوده و از آن به عنوان یکی از داروهای گیاهی لاغری استفاده می کردند.

وی ادامه داد: رازیانه یک گیاه دارویی پرخاصیت است و تمام بخش های آن از دانه و برگ گرفته تا ریشه همه خوراکی بوده و هریک به نوعی برای بدن مفید هستند.

مرادی تأکید کرد: خواص دارویی رازیانه متعدد بوده و شامل تقویت چشم، کم کردن خطر ابتلا به آب مروارید، ضد نفخ، شاداب کننده پوست، افزایش میل جنسی در زنان، رفع اختلالات قاعدگی و علائم یائسگی و .

است، همچنین دانه های رازیانه با عطر و طعم فوق العاده از دیرباز دارویی برای هضم غذا، کاهش نفخ و لاغری محسوب می شده است.

این متخصص طب سنتی با اشاره به این که راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که برخی سخت و برخی آسان است، عنوان کرد: یکی از راه هایی که افراد برای لاغر شدن به سمت آن گرایش دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رازیانه، گیاهی برای لاغری به شرط استفاده صحیح

رازیانه، گیاهی برای لاغری به شرط استفاده صحیح