موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-03ورزشي

برنامه ریزی برای توسعه ورزش و فرهنگ پهلوانی در اصفهان


رییس هیأت ورزش زورخانه ای استان اصفهان از برنامه های این هیأت برای سال جدید گفت.

- جلال زهرایی، رییس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مهرماه هیأت را تحویل گرفتیم، قبل از آن کارهایی انجام شده بود، ساختار اداری، تشکیلاتی و کمیته های مختلف هیأت را تغییر اساسی دادیم، به نتایج مثبت و خوبی رسیدیم.

وی ادامه داد: بعد از چند سال که هیأت اصفهان در لیگ تیم نداده بود و فراز و نشیب هایی که داشتیم، در هر صورت توانستیم در لیگ شرکت کنیم و در هنرهای فردی نایب قهرمان شدیم.

زهرایی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بزرگسالان استان را برگزار کردیم، افزود: برنامه ای که انتظارش را نداشتیم، قهرمانی در هنرهای فردی بزرگسالان در سال 1400 بود، همه این ها به دلیل برنامه ریزی انجام شده از سوی کمیته های مختلف بود.

رییس هیأت پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان عنوان داشت: امیدوارم با برنامه هایی که برای سال جدید طرح ریزی شده و برنامه هایی که برای توسعه ورزش و فرهنگ پهلوانی در نظر داریم، بتوانیم هدف گذاری دقیقی را برای ارائه خدمات شایان به این ورزش داشته باشیم.

وی در خصوص فعالیت هیأت با وجود کرونا خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام زورخانه ها فعالیت خوبی دارند، کرونا تاثیر زیادی در سیستم اجرایی ما نداشته، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای توسعه ورزش و فرهنگ پهلوانی در اصفهان

برنامه ریزی برای توسعه ورزش و فرهنگ پهلوانی در اصفهان