مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-03سياسي

بازدید استاندار خراسان جنوبی از مجموعه های دانشجویی دانشگاه بیرجند


استاندار خراسان جنوبی از مجموعه های دانشجویی دانشگاه بیرجند به منظور بررسی شرایط موجود برای تحقق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن کلاس های درس بازدید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از مجموعه های دانشجویی دانشگاه بیرجند به منظور بررسی شرایط موجود برای تحقق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن کلاس های درس بازدید کرد.

جواد قناعت عصر شنبه 13 فروردین یک روز پیش از بازگشایی دانشگاه ها در سال جاری با همراهی سرپرست دانشگاه بیرجند، از امکانات خوابگاه های صدف، خوابگاه متاهلین، مجموعه آبی میلاد، سالن های غذاخوری و درمانگاه فرهیختگان دانشگاه بیرجند بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی که به منظور بررسی شرایط برای تحقق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن کلاس های درس، این بازدید را در دستور کار قرار داده بود، از اقدامات مؤثر دانشگاه در این زمینه قدردانی کرد.

استاندار خراسان جنوبی به دانشجویان این اطمینان را داد که دانشگاه بیرجند آمادگی لازم برای شروع دوباره کلاس ها به صورت حضوری را دارد.

قناعت در این بازدید برای جبران کمبود منابع دانشگاه قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد؛ با حضور دانشجویان آینده ساز میهن اسلامی، علم و دانش بیش از گذشته، راهگشای جویندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار خراسان جنوبی از مجموعه های دانشجویی دانشگاه بیرجند

بازدید استاندار خراسان جنوبی از مجموعه های دانشجویی دانشگاه بیرجند