مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-03اجتماعي

ثبت 7 میلیون بازدید از جاذبه های گردشگری گلستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با اشاره به حضور پررنگ گردشگران در جاذبه های متنوع استان، گفت: حدود 7 میلیون بازدید از این جاذبه ها در سطح استان ثبت شده است.

- سیدالنگی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان با تشکر از همراهی دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر به ویژه دستگاههای خدمات رسان و امدادی و پلیس و دهیاری و شهرداری ها در تعطیلات نوروز، اظهار کرد: در نوروز امسال 50 نوروزگاه و 28 بازارچه در سطح استان گلستان با موفقیت و استقبال خوب مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در طول تعطیلات نوروزی 250 هزار نفر در مراکز و اماکن اقامتی استان اقامت داشته اند، افزود: تعداد بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی، فرهنگی، تاریخی و مذهبی ما بالغ بر 6 میلیون و 800 هزار نفر بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان از ورود 768 هزار خودرو در تعطیلات نوروزی به استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این حجم از حضور و تردد نسبت به سال قبل 43 درصد افزایش داشته است.

سید آهنگی با تاکید بر اینکه در این ایام تعداد 15 هزار و 500 تردد ریلی در سطح استان ثبت شده است، ادامه داد: تعداد 4 هزار و 565 نفر تردد هوایی و 22 هزار نفر تردد دریایی گویای تنوع سفر ها و ترددهای استان گلستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 7 میلیون بازدید از جاذبه های گردشگری گلستان

ثبت 7 میلیون بازدید از جاذبه های گردشگری گلستان