مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-03سياسي

اعلام برنامه های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان


مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین از پیش بینی ویژه برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه افطار میهمان خدا را به صورت زنده به تهیه کنندگی مهدی احمدی حدود 1 ساعت قبل از اذان مغرب ساعت 18:45، ویژه برنامه سحر شمیم سحر را به صورت زنده به تهیه کنندگی مرتضی آجوربندی در لحظه های ملکوتی سحر ساعت 4:40 بامداد و برنامه جزء خوانی قرآن کریم تلاوت نور را ساعت 15 عصر برای مخاطبان و مردم شریف استان پیش بینی کرده است.

وی افزود: ویژه برنامه افطار شبکه قزوین با عنوان میهمان خدا شامل بخش هایی همچون: گفتگو با میهمانان، ارتباط زنده با عتبات عالیات، اذان به صورت زنده در استودیو، پخش وله هایی با موضوع آداب و سنن مردم استان در افطاری دادن و پویش سفره افطاری ساده است.

رحیمی تصریح کرد: در این برنامه سعی می شود بیانیه گام دوم با توجه به مفاهیم فضیلت و اخلاق و سبک زندگی بیشتر تبیین شود.

همچنین پخش اذان به صورت زنده توسط قاریان جوان استان در فضای استودیو اجرا می شود، میهمان خدا ترویج خدمت بی منت را با برجسته کردن گروههای خودجوش خیرین و موسساتی که ریشه حرکت آنها مردمی است ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان

اعلام برنامه های شبکه قزوین در ماه مبارک رمضان