مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:172022-04-03اجتماعي

کلاس های درس استان سمنان حضوری شد/ مدارس ملزم به رعایت پروتکل ها


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه از امروز صبح تمام مدارس استان به صورت حضوری میزبان دانش آموزان هستند، گفت: رعایت مسائل بهداشتی در مدارس الزامی است.

- محمد دستورانی در گفتگو با تزریق شود.

دستورانی با بیان اینکه این واکسیناسیون به صورت اکیپ سیار انجام می شود، ابراز داشت: یکی از والدین دانش آموزان باید برای تزریق واکسن در مدرسه حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه تا بیستم فروردین امتحانی در مدارس برگزار نمی شود، تاکید کرد: دانش آموزان در صورت تمایل می توانند در همان مدرسه در روز بیستم به راحتی واکسن خود را دریافت تا بهتر در کلاس های درسی حضور یابند.

تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس های حضور اندیشیده شده است، ابراز کرد: تقویت تهویه هوا در کلاس های درس برای جابجا شدن هوا و همچنین افزایش زنگ های تفریح برای کاهش مدت ماندگاری دانش آموزان در کلاس های درس از جمله این تمهیدات هستند که به مدارس ابلاغ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مدارس موظف هستند که تنها دو نفر را در هر نیمکت مدرسه بنشانند تا فاصله بین دانش آموزان در کلاس درس نیز درست باشد، بیان کرد: برای دانش آموزان سوم در هر نیمکت باید صندلی جداگانه ای در کلاس درس گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس های درس استان سمنان حضوری شد/ مدارس ملزم به رعایت پروتکل ها

کلاس های درس استان سمنان حضوری شد/ مدارس ملزم به رعایت پروتکل ها