مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 08:372022-04-03اقتصادي

مردم با سینما قهر کرده اند!


پس از جنجال های فراوان برای انتخاب هفت فیلم نوروزی، گیشه سینماها سرانجام بعد از 13 روز فقط حدود 33 میلیارد تومان عایدش شد آن هم با مخاطبی که حتی به 900 هزار نفر هم نرسید.

- حالا زمان آن است که کارشناسان بررسی کنند آیا در شکست اکران نوروزی گران شدن بلیت سینماها عامل موثر بوده یا خود فیلم هایی که چندان تبلیغی هم نداشتند یا سفرهای نوروزی؟ البته شاید هم عده ای بگویند اصلاً نباید این آمار را شکستی برای مهمترین اکران سال دانست چراکه این تازه شروع دوران پساکرونا برای سالن های سینماست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از اواخر اسفند سال گذشته پس از بالا و پایین شدن های زیاد فهرست اکران نوروزی و حذف دو فیلم لامینور و علفزار ، فیلم های موقعیت مهدی ، شادروان ، روز صفر ، مرد بازنده ، سگ بند ، گل به خودی و قدغن روی پرده سینماها رفتند.

در این بین انتقادهایی به برخی فیلم های انتخاب شده وارد می شد از جمله قدغن چون تهیه کننده و کارگردانش (محمدحسین فرحبخش و مجید مافی) سال گذشته هم با فیلم تکخال در اکران نوروزی بودند و همچنین انتخاب قدغن را که به تازگی علاوه بر نمایش روی پرده، در پلتفرم ها نیز اکران آنلاین شده به حضور فرحبخش در شورای صنفی نمایش بی ربط نمی دانستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با سینما قهر کرده اند!

مردم با سینما قهر کرده اند!