مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-03بين الملل

انگلیس در اوضاع سیاسی عراق دخالت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق روز شنبه در دیدار با مارک بریسون ریچاردسون سفیر انگلیس در بغداد گفت: - رییس ائتلاف الفتح عراق در دیدار با سفیر انگلیس گفت که اطلاعات موجود حاکی از مداخله لندن در اوضاع سیاسی عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح عراق روز شنبه در دیدار با مارک بریسون ریچاردسون سفیر انگلیس در بغداد گفت: فرآیند سیاسی عراق از سال 2003 تا به امروز بر روی سه ستون اصلی توافق، مشارکت و توازن استوار شده است.

العامری خطاب به سفیر انگلیس گفت: ما اطلاعاتی از سازمان های اطلاعاتی خارجی داریم که مداخله مستمر شما در اوضاع سیاسی را تایید می کند و معتقدیم که ثبات عراق، ثبات منطقه است و همه باید به خاطر ثبات در منطقه، انسداد سیاسی را برطرف کنند.

العامری افزود: ما خواهان دستیابی به تفاهم شیعیان با یکدیگر هستیم و مطمئنا این امر منجر به ایجاد تفاهم بین کُرد ها می شود و به اختلاف در بیت کُردی هم پایان می دهد.

چارچوب هماهنگی هرگز از تشکیل فراکسیون بزرگ تر که حق طائفه شیعی را در کابینه مصون می دارد و همچنین از توافق بر سر نامزدی نخست وزیری کوتاه نخواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس در اوضاع سیاسی عراق دخالت می کند

انگلیس در اوضاع سیاسی عراق دخالت می کند