مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-03سياسي

مسئول حوزه ریاست معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری به ایلام می آید


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری ایلام از سفر مسئول پیگیری امور مربوطه در حوزه معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری به ایلام برای بازدید میدانی از شهرستان هلیلان خبر داد.

- نعمت الله رحیمی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم در خصوص توجه ویژه به مناطق دوردست و محروم کشور و بر اساس مصوبات سفر ریاست محترم جمهور در مهرماه 1400 و دستور ایشان مبنی بر رفع مشکلات شهرستان هلیلان و ضرورت رسیدگی و مرتفع کردن این مهم در راستای فعالیت ها و اهداف سفر طی هماهنگی با استانداری ایلام، امروز علیرضا ابوالفتحی مسئول پیگیری امور مربوطه در حوزه معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری به ایلام سفر خواهند کرد.

وی گفت: مسئول حوزه ریاست معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری جهت بازدید میدانی در راستای تسریع در اجرای پروژه های بخش کشاورزی و زیرساخت های عمرانی شهرستان هلیلان به این شهرستان خواهند رفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری ایلام تاکید کرد: انتظار می رود فعالیت های مورد بازدید در شهرستان به نحوی سازماندهی و عملیاتی شوند که اهداف و برنامه های دولت برای توانمندسازی جوامع محلی ، اشتغال زایی و توسعه زیرساخت ها برای رفع محرومیت با استفاده از ظرفیت ها و امکانات ملی – استانی تحقق یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول حوزه ریاست معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری به ایلام می آید

مسئول حوزه ریاست معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری به ایلام می آید