مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-03اقتصادي

قیمت زولبیا و بامیه در همدان اعلام شد


رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان گفت: هر کیلو زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان به قیمت 50 تا 60 هزار تومان عرضه می شود.

- محمد ارغوان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به حمایتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان جهاد کشاورزی برای تأمین مواد اولیه قنادی ها به عمل آوردند، زولبیا و بامیه و انواع محصولات ماه مبارک رمضان تأمین شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی افزود: قیمت زولبیا و بامیه در ابتدا به ازای هر کیلو 65 هزار تومان در نظر گرفته شد که به دلیل حمایت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قیمت برای قنادی های ممتاز که قصد دارند کیفیت بالاتری را ارائه دهند 60 هزار تومان و برای سایر قنادی ها که در مناطق کمترتوسعه یافته قرار دارند، 50 هزار تومان در نظر گرفته شد.

رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان با بیان اینکه با توجه به این قیمت گذاری شهروندان می تواند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند ادامه داد: تمام سعی خود را کردیم که بتوانیم محصولاتی با توجه به قدرت خرید مردم عرضه کنیم و حداقل قیمت را در نظر گرفتیم.

وی خاطرنشان کرد: قیمت عرضه زولبیا و بامیه به صورت مخلوط و یا جداگانه تفاوتی ندارد و قنادی ها با توجه به کیفیتی که محصولات خود را تهیه کردند، به عرضه محصول می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت زولبیا و بامیه در همدان اعلام شد

قیمت زولبیا و بامیه در همدان اعلام شد