مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-03سياسي

وضعیت ذخایر آبی تهران خوب نیست


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران به لزوم اصلاح الگوی مصرف آب در تهران با توجه به نامناسب بودن وضعیت ذخایر آب در پایتخت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، جعفر شربیانی عضو هیات رییس شورای اسلامی شهر تهراندر پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر خود درجلسه امروز شورای شهر تهران گفت: بر اساس آمار و ارقامی که منتشر می شود از لحاظ ذخایر آبی وضعیت خوبی نداریم و باید به مردم یادآوری شود که  وضعیت آب در سال جاری شرایط ویژه ای است و اگر الگوی مصرف تغییر نکند تابستان با ذخیره بندی مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه از وزارت نیرو و آب منطقه ای به شورا دعوت شوند که اطلاع رسانی در خصوص الگوی مصرف و تببین وضعیت برای مردم در زمینه مصرف آب انجام و روش های جدیدی اتخاذ شود چراکه روش های پیشین پاسخگو نبوده است.

شربیانی بیان کرد: باید در کار مردم قرار بگیریم و با توجه به ظرفیت گسترده آموزشی شهرداری، از این ظرفیت برای اطلاع رسانی در خصوص مصرف آب استفاده کنیم هرچند در این زمینه صدا و سیما نیز نقش ویژه ای دارد.

وی یادآور شد:درخواست ما از شهرداری این است که در مصرف منابع آبی روش صرفه جویانه داشته باشد و گزارش عاجلانه در این خصوص ارائه دهد و به نوعی شهرداری نهادی باشد که در این زمینه پیش قدم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخایر آبی تهران خوب نیست

وضعیت ذخایر آبی تهران خوب نیست