مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-03ورزشي

پخش برنامه «ماه مهربانی» در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی یزد


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پخش برنامه تلویزیونی «ماه مهربانی» ویژه برنامه افطار از شبکه استانی یزد خبر داد و گفت: تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و اعتمادسازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند.

- پخش برنامه ماه مهربانی در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی یزد ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پخش برنامه تلویزیونی ماه مهربانی ویژه برنامه افطار از شبکه استانی یزد خبر داد و گفت: تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و اعتمادسازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند.

سید مسعود عظیمی ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه ماه مهربانی ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 18:45، یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده روی آنتن شبکه استانی یزد خواهد رفت و تهیه کنندگی و اجرای این برنامه به عهده عباس گلرسان از مجریان توانمند استان خواهد بود .

وی افزود: این برنامه با ساختاری متفاوت برای هفتمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با محوریت اصلی کمک به آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد و فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید به روی آنتن خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش برنامه «ماه مهربانی» در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی یزد

پخش برنامه «ماه مهربانی» در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی یزد