مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-03اقتصادي

سیاست تشویقی برای کشاورزان در جهت عملیاتی کردن الگوی کشت


معاون وزیرجهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت امسال گندم با استقبال چشمگیر کشاورزان روبرو شده است، گفت: برای سال زراعی آینده نیز سیاست تشویقی برای کشاورزان در جهت عملیاتی کردن الگوی کشت داریم.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمد قربانی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در این زمینه بحث کشاورزی قراردادی را مطرح کردیم که براساس آن، اتحادیه ها، صنایع و شبکه خریداران در کشاورزی قراردادی مشارکت می کنند.

به گفته وی، قیمت محصولات کشاورزی از مؤلفه های بسیار مهم برای جهت دهی به الگوی کشت است و اینکه کشاورزان چقدر محصول تولید کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در شورای قیمت گذاری، قیمت هایی که برای خرید محصولات کشاورزی در نظر گرفته ایم برای کشاورزان بسیار تحریک کننده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت امسال گندم با استقبال چشمگیر کشاورزان روبرو شده است، گفت: برای سال زراعی آینده نیز سیاست تشویقی برای کشاورزان در جهت عملیاتی کردن الگوی کشت خواهیم داشت.

وی افزود: با هوشمندسازی بازار محصولات کشاورزی، تولید کننده بیشترین نفع را از قیمت پرداختی مشتریان می برد و درآمد کشاورزان افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست تشویقی برای کشاورزان در جهت عملیاتی کردن الگوی کشت

سیاست تشویقی برای کشاورزان در جهت عملیاتی کردن الگوی کشت