مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-03اقتصادي

توقیف انبار احتکار برنج ایرانی/ کشف 20 هزار کیلو برنج


جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 20 هزار کلیوگرم برنج ایرانی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی برنج های احتکار شده را 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

- جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ازکشف بیش از 20 هزار کیلوگرم برنج ایرانی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی برنج های احتکار شده را 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ علی اصغر محمودیان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: طی اطلاع از دپوی مقادیر بسیار زیادی برنج ایرانی محدوده خیابان انبار نفت، مأمورین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپو مراجعه که بیش از 20 هزار کیلوگرم برنج ایرانی که در محل موجود بود را کشف می کنند.

وی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: طی بررسی صورت گرفته در محل مشخص شد کالای احتکار شده در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده است.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 20 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و 09999871392 تماس بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف انبار احتکار برنج ایرانی/ کشف 20 هزار کیلو برنج

توقیف انبار احتکار برنج ایرانی/ کشف 20 هزار کیلو برنج