مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-03حوادث

تمهیدات نیروی انتظامی زنجان در ماه رمضان


فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با افراد و صنوفی که حرمت ماه رمضان را رعایت نکنند، برخورد قانونی می شود.

- سردار رحیم جهانبخش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتظار می رود با حفظ نظم و امنیت هنگام حضور در آیین های مذهبی و با همکاری مداوم و موثر مردم با ماموران انتظامی استان، ضمن برقراری آرامش و امنیت اجتماعی، تخلفات نیز در این ماه مبارک کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در این ماه گشت های پلیس، ویژه تر فعالیت می کنند، افزود: به ویژه در شب های قدر که مردم منازل خود را ترک می کنند، پلیس وظیفه دارد از حریم آن ها پاسداری کند.

این مسئول با تاکید بر احترام به حقوق شهروندی و حرمت ماه رمضان، تصریح کرد: شهروندانی که به دلایلی از جمله مسافرت، بیماری و یا هر عنوان دیگر قادر به روزه گرفتن نیستند، از هرگونه اعمال و رفتاری که دلالت بر تظاهر به روزه خواری است مانند خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام پرهیز کنند.

جهانبخش با اشاره به اینکه به مناسبت ماه رمضان رستوران ها و مراکز ارائه خدمات غذایی از اذان صبح تا افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند، یادآور شد: فعالیت این مراکز خدماتی از افطار تا سحر مجاز است.

این مقام انتظامی از بازدیدهای غیرمترقبه از صنوف را از جمله برنامه های پلیس در ماه رمضان عنوان کرد و گفت: با آن دسته از افراد ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات نیروی انتظامی زنجان در ماه رمضان

تمهیدات نیروی انتظامی زنجان در ماه رمضان