مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-03سياسي

رفع خاموشی بیش از 3 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در سنندج


به دنبال گزارشات مردمی ثبت شده مرتبط با خاموشی روشنایی معابر از طریق اپلیکیشن برق من و یا تماس با واحد عملیات اتفاقات (121) در سال 1400، - ایسنا/کردستان مدیر امور برق شمال سنندج گفت: به دنبال گزارشات مردمی ثبت شده مرتبط با خاموشی روشنایی معابر از طریق اپلیکیشن برق من و یا تماس با واحد عملیات اتفاقات (121) در سال 1400، بیش از 3 هزار دستگاه روشنایی معابر در سطح امور برق شمال شهرستان سنندج رفع خاموشی شد.

آزادحسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هدف بنیادین و اصلی ما ارائه خدمات درخور و شایسته به شهروندان در راستای تامین برق پایدار است و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات مطلوبی در حوزه های مختلف در این مدیریت به اجرا درآمده است، افزود: طی گزارشات مردمی ثبت شده از طریق اپلیکیشن برق من و یا تماس با واحد عملیات اتفاقات (121) در سال 1400، بیش از 3 هزار دستگاه روشنایی معابر در سطح امور برق شمال شهرستان سنندج رفع خاموشی شد.

حسینی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 7600 متر شبکه روشنایی معابر مسروقه اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شد، عنوان کرد: سال گذشته 200 دستگاه چراغ 50 وات بخار سدیم روشنایی معابر در سطح شهرستان سنندج اصلاح و به لامپ های LED تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع خاموشی بیش از 3 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در سنندج

رفع خاموشی بیش از 3 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در سنندج