مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-03سياسي

آغاز رزمایش بزرگ همدلی در همدان/ عملیات ساخت 8 منزل مسکونی


دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان از آغاز رزمایش بزرگ همدلی در همدان خبر داد و گفت: در این رزمایش هشت منزل مسکونی برای نیازمندان ساخته می شود.

- علی معتبرنیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آغاز برگزاری رزمایش بزرگ همدلی در همدان خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش با همکاری بنیاد علوی در سه محور برگزار می شود.

وی با اشاره به توزیع 2 هزار بسته معیشتی شامل 10 کیلو برنج تایلندی،سه عدد روغن یک لیتری، سه عدد ماکارانی 700 گرمی و سه کیلو مرغ منجمد بیان کرد: به همت بنیاد علوی و با همکاری گروه جهادی شهیدهمدانی و 50 گروه جهادی دانشجویی در سطح استان در آستانه ماه مبارک رمضان 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می شود.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه در بخش دوم رزمایش 4 هزار نهال مثمر برای نیازمندان کاشته می شود عنوان کرد: دومین پویش ملی درختیاری با همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی، گروه جهادی شهید صیاد شیرازی، گروه جهادی شهید وزوایی و گروه جهادی شهدای مهاجران با همکاری بنیاد علوی برای خانواده های کم برخوردار در شهرستان های همدان، کبودراهنگ و تویسرکان و بهار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش سوم رزمایش به همت گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی عملیات ساخت هشت باب منزل مسکونی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش بزرگ همدلی در همدان/ عملیات ساخت 8 منزل مسکونی

آغاز رزمایش بزرگ همدلی در همدان/ عملیات ساخت 8 منزل مسکونی