مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-03اجتماعي

اولین روز مدرسه رفتن همه دانش آموزان بعد از 25 ماه تعطیلی کرونایی


بالاخره محدودیت های کرونایی برای مدرسه رفتن همه دانش آموزان پایان یافت و بعد از 25 ماه از ورود ویروس کرونا به کشور، درهای مدارس به روی همه بچه ها باز شد.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: در آخرین روزهای بهمن 1398 بود که زمزمه ورود ویروس منحوس کرونا به کشور پیچید و همین شد که اسفند ماه آن سال، مدارس تعطیل شد تا مسؤولان برنامه ریزی کنند تا ریشه این بیماری را بخشکانند.

آن زمان تصور می شد که تعطیلی مدارس برای مدت کوتاه خواهد بود و نهایتا بعد از چند هفته، زندگی به روال عادی باز می گردد اما این تصورات مدتی بعد، رنگ باخت و مسؤولان آموزش و پرورش را دست به کار کرد که برای جایگزینی آموزش دانش آموزان تدبیری بیندیشند.

آموزش تلویزیونی، اولین چاره ای بود که اندیشیده شد و چون زمان برای ضبط برنامه نبود، برنامه های آموزشی به صورت زنده از تلویزیون پخش شد؛ در همین اثنی، برخی معلمان هم دست به کار شدند و از طریق فضای مجازی به آموزش دانش آموزان پرداختند که البته آموزش مجازی به صورت پراکنده بود.

وزارت آموزش و پرورش که به بستر آموزش مجازی فکر می کرد، سامانه شاد را طراحی کرد که این سامانه از اواخر فروردین 1399 با کمترین امکانات شروع به فعالیت کرد اما به تدریج در طی زمان، امکانات آموزشی این شبکه گسترش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین روز مدرسه رفتن همه دانش آموزان بعد از 25 ماه تعطیلی کرونایی

اولین روز مدرسه رفتن همه دانش آموزان بعد از 25 ماه تعطیلی کرونایی