مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-03اقتصادي

اندر حکایت آب رسانی به مناطق کوهستانی قزوین


این روزها اهالی روستای عمقین از روستاهای بخش طارم سفلی واقع در شهرستان قزوین با 220 متر ارتفاع از سطح دریا با مشکل کم آبی دست وپنجه نرم می کنند که تصاویر منتشر شده از آن در تعطیلات نوروزی سر و صدای بسیاری به پا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمین در حال گرم شدن است و تغییر اقلیم از پیامدهای گرم شدن کره زمین در ایران است که موجب شده در کشور خشکسالی های متعددی را تجربه کنیم و در این میان هیچ شهر یا روستایی از این امر مصون نبوده است و حتی طی سالیان اخیر روستاهای پرآب کشور نیز با این مشکل دست و پنجه نرم کرده اند.

روستای عمقین یکی از روستاهای دهستان خندان بخش طارم سفلی واقع در شهرستان قزوین با 220 متر ارتفاع از سطح دریا نیز یکی از روستاهایی است که با مشکل کم آبی دست وپنجه نرم می کند و تصاویر منتشر شده از آن در تعطیلات نوروزی سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

سید امین سیدحسینی یکی از اهالی روستای عمقین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، اظهار می کند: در این روستا کنتور آب نصب شده و ماهانه برای روستاییان قبض آب صادر می شود؛ از 2 سال پیش به دلیل خشکسالی آب چشمه ها کاهش پیدا کرد و اهالی به کمک خیرین آب رودخانه را به محل ذخیره آب آشامیدنی انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندر حکایت آب رسانی به مناطق کوهستانی قزوین

اندر حکایت آب رسانی به مناطق کوهستانی قزوین