مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-03سياسي

استقرار مدیریت زیست بومی در تالاب ها مستلزم همکاری بین بخشی


مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران استقرار کامل مدیریت زیست بومی برای مدیریت و حفاظت از تالاب های کشور را مستلزم همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی دانست.

- مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران استقرار کامل مدیریت زیست بومی برای مدیریت و حفاظت از تالاب های کشور را مستلزم همکاری و مشارکت دستگاه های اجرایی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهری اثناعشری دستاوردهای حاصله در خصوص مدیریت و حفاظت تالاب ها در کشور طی سال های اخیر را حائز اهمیت دانست و با اشاره به برخی از این دستاوردها ازجمله تدوین مشارکتی برنامه های مدیریت زیست بومی، تدوین استراتژی و برنامه عمل حفاظت و مدیریت تالاب های کشور، شکل گیری ستاد ملی حفاظت و مدیریت تالاب های کشور و تصویب قانون حفاظت، احیا و مدیریت تالاب های کشور، همکاری و هماهنگی بین بخشی دست اندرکاران کلیدی به ویژه در بخش های آب و کشاورزی را لازمه تکمیل این چرخه مدیریتی دانست.

به گفته وی قوانین و مقررات و اسناد بالادستی باید دستگاه ها را موظف به انجام وظایف و مسؤولیت هایشان را در این راستا هدایت کند.

اثناعشری افزود: طرح حفاظت از تالاب های ایران طی سال های فعالیت خود بر اساس رویکرد زیست بومی و با همکاری دست اندرکاران دولتی و غیردولتی اقدامات متعددی را به صورت پایلوت در حوضه های تالاب های کشور به اجرا درآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار مدیریت زیست بومی در تالاب ها مستلزم همکاری بین بخشی

استقرار مدیریت زیست بومی در تالاب ها مستلزم همکاری بین بخشی