مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-03اقتصادي

آغاز عملیات زه کشی ساخت مخزن بزرگ 2500 متر مکعبی بوستان ولایت


شهردار منطقه 19 از آغاز عملیات زه کشی ساخت مخزن بزرگ دو هزار و 500 متر مکعبی بوستان ولایت به منظور کمک به تأمین آب شرب و آبیاری فضای سبز این بوستان خبر داد.

- ، مهدی هدایت از آغاز عملیات زه کشی ساخت مخزن بزرگ دو هزار و 500 متر مکعبی بوستان ولایت به منظور کمک به تأمین آب شرب و آبیاری فضای سبز این بوستان خبر داد و گفت: این مخزن دو هزار و 500 مکعبی سه سلولی در زمینی به مساحت 650 متر مربع پشت قلعه شادی (درب شماره 2) بوستان ولایت در حال ساخت است و در حال حاضر عملیات عمرانی آن به مرحله زه کشی رسیده که پس از آن نیز فعالیت اجرای بتن و آرماتوربندی آن آغاز خواهد شد.

به گفته شهردار منطقه 19 ظرفیت دو مخزن در حال اجرا هزار متر مکعب برای تأمین آب مصرفی مورد نیاز نگهداشت و آبیاری فضای سبز است و یک مخزن 500 مترمکعبی نیز به منظور نگهداری آب شرب و رفع مشکل افت فشار آب آب خوری ها و سرویس های بهداشتی در مواقع ضروری ساخته و باعث صرفه جویی مصرف انرژی در این بوستان می شود.

هدایت خاطرنشان کرد: بوستان ولایت با برخورداری از 66 هکتار فضای سبز مجهز به 5 چاه فعال است و بروز مشکل در پمپ هر یک از این چاه ها به دلیل زمان بر بودن تعمیر آن ها در پیک آبیاری، سیستم آبرسانی فضای سبز بوستان را بویژه در روزهای گرم تابستان دچار اختلال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات زه کشی ساخت مخزن بزرگ 2500 متر مکعبی بوستان ولایت

آغاز عملیات زه کشی ساخت مخزن بزرگ 2500 متر مکعبی بوستان ولایت