مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:222022-04-03بين الملل

ضیافت افطار نه افطاری شیک


«افطاری شیک و منحصربه فرد، عنوان یکی از تبلیغ هایی است که در یکی از کانال های تلگرامی دیده می شود و آدم پیش خودش فکر می کند افطاری شیک اصلاً چیست و چرا اصولاً افطاری باید شیک باشد؟!» - افطاری شیک و منحصربه فرد، عنوان یکی از تبلیغ هایی است که در یکی از کانال های تلگرامی دیده می شود و آدم پیش خودش فکر می کند افطاری شیک اصلاً چیست و چرا اصولاً افطاری باید شیک باشد؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: مهم ترین بخش تشریفات مراسم افطار، پذیرایی است.

استفاده از انواع پیش غذاها و سوپ ها، فینگرفودها و سالادهای ایرانی و خارجی، نوشیدنی ها و منوی غذایی بسیار متنوع از انواع غذاهای ایرانی، سنتی و کلاسیک مراسم افطاری شما را به صورت چشمگیری خاص و منحصربه فرد خواهد کرد.

این عبارات را در آگهی تبلیغاتی خود درج کرده اند و روی سایت هم می توانید مفصل تر بخوانید.

آنجا کامل و با جزییات توضیح داده اند که چه تدارکاتی برای برگزاری افطاری در ماه رمضان می توانند انجام دهند و به قول خودشان مراسم شما را منحصربه فرد کنند.

تدارکاتی مثل گل آرایی و شمع آرایی سالن به همراه اجرای موسیقی معنوی توسط گروه حرفه ای و موسیقی ملایم برای زمان صرف شام که منوی آن، آن قدر عریض و طویل است که آدم برای انتخاب سرگیجه می گیرد؛ از پیش غذاهایی مثل آش و سوپ و کوفته و کشک بادمج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضیافت افطار نه افطاری شیک

ضیافت افطار نه افطاری شیک