مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-03بين الملل

العامری در دیدار با سفیر انگلیس: در امور سیاسی عراق دخالت می کنید


رییس ائتلاف الفتح عراق، انگلیس را به مداخله در امور سیاسی کشورش متهم کرد.

- العامری در دیدار با سفیر انگلیس: در امور سیاسی عراق دخالت می کنید رییس ائتلاف الفتح عراق، انگلیس را به مداخله در امور سیاسی کشورش متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شفق نیوز، هادی العامری، رییس ائتلاف الفتح عراق با مارک بریسون ریچاردسون، سفیر انگلیس در بغداد دیدار کرد.

العامری در جریان این دیدار تاکید کرد که فرآیند سیاسی از سال 2003 تا به امروز بر سه پایه اصلی توافق، شراکت و همکاری و توازن استوار بوده است.

وی خطاب به سفیر انگلیس گفت: ما اطلاعاتی از دستگاه های اطلاعاتی خارجی به دست آورده ایم که مداخله بی وقفه شما در اوضاع سیاسی عراق را نشان می دهد، ما بر این باور هستیم که ثبات عراق، ثبات منطقه است و همه باید برای ثبات منطقه بن بست سیاسی را حل و فصل کنند.

العامری همچنین تصریح کرد: ما به دنبال دستیابی به تفاهم شیعی - شیعی هستیم و این امر منجر به تفاهم کُردی - کُردی خواهد شد و به اختلاف و دودستگی در میان کُردها خاتمه خواهد داد.

وی تاکید کرد، چارچوب هماهنگی گروه های شیعی از تشکیل فراکسیون اکثریت دست نخواهد کشید؛ فراکسیونی که حق گروه شیعی در دولت و توافق بر سر نامزد نخست وزیری را حفظ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

العامری در دیدار با سفیر انگلیس: در امور سیاسی عراق دخالت می کنید

العامری در دیدار با سفیر انگلیس: در امور سیاسی عراق دخالت می کنید